sâmbătă, 12 aprilie 2014

Ghid - Armat cu doar 2 medalii

Ati auzit bine Cal armat cu 2 medali doar urmati aceste instructiuni:



Pentru nivelul 1 folositi prima medalie cand

va duceti cu medalia la grajdar sa va dea misiunea va ia medalia si daca faceti

misiunea va da cal lv 1 ...

Asa acum e faza tare ... cumparati sau faceti rost de o

medalie/a doua medalie de pana acum si va duceti cu ea la grajdar ... pentru

misiunile de la leval 2 la 10 pentru cal o sa va dea numa sa calariti calul spre

anumite directii ... ii dati sa faceti misiunea si apoi va uitati pe harta unde

apare cercul rosu acolo trebe sa mergeti ... acum va uitati in inventar si veti

vedea ca medalia nu a disparut dupa ce ati fost la grajdar ... o loati frumos si

o bagati in depozit ... dupa ce ati ajuns la acel punct de pe harta va

intoarceti la grajdar sa vedeti dak v-a reusit misiunea ... in caz ca nu

scoateti medalia din depozit si va duceti iar la grajdar si iar va da misiunea

sa va duceti intr-un anumit punct si medalia tot nu va disparea si o bagati iar

in depozit ... in caz ca misiunea a avut succes medalia e in depozit si nu poate

disparea ... deci asa puteti sa va faceti calu cu 2 medalii ... la lv 11 cand va

duceti sa faceti calu va da misiunea si serpii si medalia dispare din inventar

imediat ... eo asa imi fac calu f usor fara sa dau banii pe medalii ... bag medalia

in depozit dupa fiecare misiune

Ghid - Armuri , scuturi , accesorii

Armuri
Razboinic, Sura, Ninja si Saman

Armura lvl 48
Paianjen soldat Toxic - cave 1
Superior arahan brutal - templu orci
Om de gheata - muntele sohan

Armura lvl 54
Sef orc
Lord maimuta - temnita maimutelor dificile (ultima camera)
Driade - padure

Armura lvl 61
Buturuga fantoma rosie - padurea rosie
Lada sefi (regina paianjen,regele foc,9 cozi,testoasa...)

Armura lvl 66
Luptator milenar
Lada sef (reaper-ingerul cu coasa)
Buturuga fantoma rosie - (doar la + lvl 86)

Coifuri
Razboinic, Sura, Saman, Ninja

Coif lvl 21
Regele scorpion
Cave 2 (temnita paianjenilor superioara)
Bo - map 2

Coif lvl 41
Despot inalt
Cave 2

Scuturi

Scut de bataie - lvl 0
Cave 2
Mahon - map 2

Scut pentagon
Cave 2
Tinutul animalelor blestemate (pana in lvl 20 al jucatorului)

Scut lvl 61 (Vulturului, Tigrului, Leului, Solzii zmeului)
Cave 2
Etajul 7, 8 si 9 in DT

Accesoriile cele mai cautate

Bratara de argint
Mistret
Amazoane
Cufar ptr. comori argint +
DT etajul 7, 8 si 9

Bratara aur alb
Vrajitor orc
Ork
DT etajul 7, 8 si 9

Sansa fierar

+1=91%
+2=82%
+3=73%
+4=64%
+5=55%
+6=46%
+7=37%
+8=28%
+9=7%

PS : Sansele la fierarul de breasla sunt cu 10% mai mari decat cele de sus

Ghid - Arme level 30

Ca multi oameni se plang ca nu pica fms la brutali pica nu pica ee dupa noroc dar eu am venit cu o idee sa va spun un secret dar sa-l pastrati:Casa va cada fms la brutal arcas normal trebuie sa ii omorati cu pumnu fara armura sa-u alt cv sau va duceti in tara blestemata(Bless World,Fms,RibWord)Cum ii spun eu trebe sa aveti level 17+/20 si sa va luptati trebuie sa aveti mare rabdare

PVP - Razboinic Mental

Razboinicul Mental este cunoscut ca si "Tanker", de ce ?
Pentru ca datorita corpului rezistent el este prevazut cu o aparare care-i permite sa inlature in jurul sau grupe uriase de monstrii.
Acest razboinic mai este cunoscut ca si caracterul cu cele mai lente skill-uri si cele mai greu de utilizat, astfel incat , va trebui sa practice foarte mult inainte sa le stapaneasca bine.
Razboinicul Mental este cu siguranta un caracter independent.

Avantajele Caracterului:
-Nu veti avea nevoie de potiuni cu PV la fel de mult ca si alte caractere;
-Veti avea destula aparare cea ce vă va transforma intr-un tank;
-Veti creste in nivel destul de usor;

Dezavantajele Caracterului
-Veti avea nevoie de arme foarte bune cel putin +7 , si in special arme care se folosesc cu 2 maini;
-Veti folosii ceva potiuni de Mana si vă va lua ceva timp la spart metine , ucis monstrii, etc.

~Corp Rezistent
*Avantaje:
-Creste aparare INSTANT ;
-Cu Corpul Rezistent activat la G1, sau mai mare, Ninja Lama va da doar 2 lovituri maxim cu Pumnalul Rulant.
*Dezavantaje:
-Scade viteza de miscare;
-Este un skill care poate fi inlaturat folosind skill-ul Risipirea Magiei al Sura Arme.

~Atacul Spiritului
*Avantaje:
-Este cel mai bun skill al Razboinicului Mental si unul dintre cel mai bun printre celelalte competente;
-Are unul dintre cele mai scazute timpuri de incarcare dintre toate skill-urile Razboinicului Mental.
*Dezavantaje:
-Probabil ca il veti rata de multe ori mai ales in dueluri.

~Zdrobirea
*Avantaje:
-Este un skill foarte puternic;
--Are unul dintre cele mai scazute timpuri de incarcare dintre toate skill-urile Razboinicului Mental.
*Dezavantaje:
-Probabil ca il veti rata de multe ori mai ales in dueluri.

~Zdruncinare
*Avantaje:
-Loveste mai multe tinte;
-Are sansa la necunostiinta de 30% la P;
-In dueluri sau warr-uri nu o veti rata asa de usor ca Atacul Spiritului sau Zdrobire.
*Dezavantaje:
-Timp de racire mare;
-Daune minime.

~Atacul Sabiei
*Avantaje:
-Loveste o singura tinta;
-In dueluri sau warr-uri nu o veti rata asa de usor ca Atacul Spiritului sau Zdrobire;
-Este un skill cu sansa la necunostiinta
*Dezavantaje:
-Timp de reincarcare mare;
-Daune minime.

STATUSUL:
STR: 2 puncte
VIT: 1 punct
Cand se ajunge la 90 STR se contiunua cu VIT pana la 90. Dupa aceea DEX-ul la 90 si ultimul INT-ul

PVP - Ninja Lame

Ghid Ninja-Lama
Caracterul Ninja (lama) este fara indoiala un caracter in grad de a face fata duelurilor (Pvp) si de a ucide adversarii cu putine lovituri , aparte faptul ca este unul dintre caracterele cel mai greu de folosit la maximul abilitatilor sale.

Ca dovada spre deosebire de alte clase ( ex : sura : rau sau bine este de ajuns sa faci click pe o tasta si Competenta(skillul-magia) isi atinge obiectivul si face mereu aceeasi dauna.), competentele ninja Corp la Corp(lama) au cerinte specifice si cer o atentie particulara asupra tacticilor ,care sunt destul de greu de folosit (fara a mai pune la socoteala ca lupta Corp la Corp este mai dificila ca cea de la distanta).

Un sfat : Nu va descurajati daca Ninja (lama) al vostru vi se va parea slab la inceput! E de ajuns sa faceti mai multa experienta de joc si sa continuati sa cresteti si sa va imbunatatiti Caracterul pt a iesi invingatori in dueluri (PvP), razboaie si multe alte situatii. 


Cum se construieste un Ninja (lama) :
STATUS

Vit : face personajul mai rezistent (acesta este un Status fundamental ) Mareste : HP (40 pentru fiecare punct) , Apararea (1 pentru fiecare punct), regenerarea HP si rezistente ( cu cat mai multa Vit cu atat dureaza mai putin efectele negative).

Int : mareste forta si rezistenta mentala a Personajului , deci MP , Apararea Magica , Regenerarea MP , Atacul Magic ( doar la Shamani(e) si Sura(e) ) . Nu reduce timpul de reincarcare a Competentelor
Str : mareste potenta in corp la corp a personajului , deci daune medii ( adica acelea date cu sabii, pumnale..etc ) , dauna maxima a Competentelor si intr-o foarte mica masura si HP.

Dex : face ca personajul sa fie mai putin vulnerabil si stabilizeaza daunele. Se gaseste printre bonusurile obiectelor (ex: la scuturi) sau , caracteristica a unora dintre acestea (cercei) cum ar fi Flexibilitate.
Mareste :
-Daunele minime , adica prima valoare dintre cele doua de atac ( Str face contrariul mareste daunele maxime). Concluzia este ca imbunatateste daunele.
-Daunele Competentelor NON magice , deci toate acelea ale unui Ninja ( de retinut , pentru a evita confuzia ca INT nu mareste daunele Competentelor unui Ninja).
- Valoarea Eshivei , valoare marita exclusiv de DEX care reduce in procentaj orice tip de dauna impotriva voastra (magic si non-magic). Cu DEX la maxim (90), Eschiva este circa 30%. Deci este o foarte buna aparare in plus. 
Nu mareste nimic altceva, nu mareste viteza de miscare , nici viteza de atac , si nu evita atacurile.
Analizand fiecare Status , concluzia este ca Vit si Dex sunt Statusurile fundamentale ale unui NINJA.
Constructia cea mai buna pe care un jucator ce foloseste un Ninja o poate adopta este aceea zisa si : "Full DEX". Deci este nevoie :

-De a mari numai si numai Vit si Dex pana la maximul lor adica 90. Este recomandabil sa fie marite tinand cont de proportia VIT : DEX = 1 : 2, dar este subiectiv , se poate alege marirea urmarind si alte proportii echilibrate - (ex : VIT : DEX = 2 : 3 ; etc.)
-Sa lasati INT si STR la nivelul de baza 
-Odata ce ati ajuns la maxim cu VIT si DEX , mariti STR , pentru ca INT nu influenteaza cu nimic potenta unui NINJA , ajuta doar sa economisiti Licorile Albastre 
Un Full-Dex este avantajat in PvP; din fericire , avantajele date de DEX se fac simtite si in PvM


Unii jucatori afirma ca este mai bine sa puneti ceva puncte si pe INT si pe STR .De ce este inutil??
Ceea ce trebuie inteles este ca efectul unui Status se simte doar la nivele (ale Statusului) inalte!!
A pune 10 p.cte pe INT sau 20 pe Str este tot una cu a le arunca
In schimbul unui plus de MP (care oricum nu va schimba mult) sau a catorva daune in plus ( oricum cu pumnalele este o cauza pierduta , pe cand calul da Str singur) sunt mult mai bune HP si apararea sau eschiva!

COMPETENTE : 
Imbunatatirea Competentelor este cea mai subiectiva parte din constructia unui Personaj. Competentele unui Ninja (lama) sunt:

AMBUSCADA : consista intr-o injunghiere a adversarului. Este poate cea mai puternica dintre Competentele unui Ninja, sau cel putin cea mai utila. Primeste un bonus destul de important la dauna daca adversarul este injunghiat pe la spate , chiar si cand este folosita sub efectul Camuflajului. 
Pro: 
-posibilitatea de a face daune foarte elevate
-timp scurt de reincarcare (15 sec)
-loveste pe suprafata extinsa (util si in PvM si in PvP)
Contra:
-daune instabile.
-posibilitate de a rata executia.
-dificila de folosit bine (nu mereu se poate reusi injunghierea din spate)
Recomandata ca prima Competenta la M (Maestru).

PUMNAL RULANT : consista intr.o serie de roti. Aceasta Competenta este cea mai dificila de folosit , dar poate fi fatala adversarului. Aveti posibilitatea de a lovi nu doar odata , ci chiar de 2 pana la 4 - 5 ori.
Pentru a lovi de cel putin 2 ori , este necesara sincronizarea perfecta in a face PUMNAL RULANT imediat dupa terminarea combo-ului cu pumnalele si aruncarea in spate a adversarului. Pentru a face 3-5 lovituri...este nevoie de experienta de joc.

Pro:
-posibilitatea de a devasta adversarul
-posibilitatea de otravire (putina - ajunge la 4% la G1! - dar foarte eficienta)
-poate fi folosita impotriva unor grupuri mari de monstrii sau adversari , facand daune multora dintre acestia si otravind aproape de fiecare data pe cineva ( utila si in PvP si in PvM)
-utila pentru a "fugi" de grupuri de adversari sau monstri
Contra:
-timp de reincarcare elevat (25 de sec)
-rezulta inefectiva impotriva personajelor pe cal sau cu viteza de atac mare ( pentru ca este greu sa termini combo-ul cu pumnalele in favoarea ta)
Recomandata ca 1 , 2 , sau a 3 a Competenta la M in functie de constructia dorita

NOR DE OTRAVA : Ninja scuipa otrava impotriva adversarului. Competenta contestata dar fara indoiala utila, pentru ca otravirea este unul din punctele de forta al unui Ninja. Norul face dauna magica , netta, care ignora apararea adversarului.

Pro:
-capacitatea de a otravi
-capacitatea de a ataca cu un minim de distanta
-loveste pe suprafata extinsa (util in PvM si incaierari)
-nu rateaza
Contra:
-timp de reincarcare foarte mare (25 de sec)
-dauna redusa fata de alte Competente
-timp de lansare lung
Recomandata ca a 2 a sau a 3 a Competenta la M 

ATAC FULGER : Ninja sprinteaza inspre adversar. Este abilitatea Ninja cea mai originala, chiar daca este mult mai inutila ca altele.Are o buna valoare tactica si face o dauna sigura (nu este influentata sau scazuta de nimic) destul de mare (ca sa se inteleaga mai bine, face o dauna mai mare decat o Viclenie facuta rau , daca cele 2 Competente in cauza, au acelasi nivel).

Pro:
-da jos adversarul
-se poate ataca de la distanta
-daune destul de bune
-timp de reincarcare mediu (20 de sec)
-util pentru a iesi dintre pereti sau pentru a fugi de monstri/adversari
-se dovedeste util in PvM, lovind pe arie extinsa si facand destul de multe daune
Contra:
-de multe ori nu se reusete executia
Recomandat ca a 3 a sau a 4 a Competenta la M 

CAMUFLAJ : se devine invizibil - efect care dispare daca se ataca - pentru o anumita durata de timp.Forta acestei abilitati consista in bonusul de camuflaj care il ofera. Daca este combinata cu Viclenie , permite unui Ninja sa fie devastant in razboi, dand lovituri mortale adversarilor cu putina viata ramasa castigand astfel puncte pentru propria Breasla ;dar a mari Camuflaj inseamna sacrificarea unei Competente de atac : in medie , aceasta Competenta trebuie ajutata cu cel putin alte 2 Competente (ex: Ambuscada , Pumnal Rulant, Camuflaj , ca secventa a celor 3 Competente de dus la Maestru).
Pro:
-daunele Ambuscadei sunt foarte elevate
-util pentru a reincarca HP si Competentele
-util pentru a evita atacurile monstrilor ostili ( ex: tigru alb)
Contra:
-inutil in PvM
-se reincarca in 60 de sec , o eternitate , dar durata camuflajului creste odata cu cresterea nivelului Competentei
-din pacate puteti fi loviti chiar si cand sunteti camuflati
Recomandat ca a 4 a sau a 5 a Competenta la M 
Recomandat este ca la inceput sa puneti cate 1 punct la fiecare Competenta si apoi sa va concentrati pe una singura de ridicat la Maestru ( de preferinta la 17 puncte, cu un pic de ajutor de la Batranica). Acelas lucru cu a 2 a Competenta si apoi cu a 3 a si tot asa-

Echipaj:
Al 3 lea element pentru un personaj este echipajul, care de obicei determina puterea. aici o sa scriu putin ca depasesc max de caractere posibil :thumbdown: 

Arme:
Pumnal.
Preferintele pentru arme variaza de la jucator la jucator si sunt relative in functie de UP, bonus si vit de atac a pumnalelor.
Mai intai o lista cu pumnalele care nu se merita sa le aveti.
Pumnal de lvl 20
-.- lvl 36
-.-lvl 40
-.-lvl 55
-.-lvl 60
Nu sunt recomandabile datorita vitezei de atac redusa fata de alte pumnale asemanatoare ca dauna, dar mai rapide.
Un pumnal foarte bun este Foaie Neagra de lvl 30 care este magic. Lent dar are o potenta marita in functie de up si mai ales datorita bonusului standard de Competenta, care imbunatateste personajul Ninja in mod semnificativ
Bonus cautat: Posibilitate de otravire , lovituri patrunzatoare, Flexibilitate
Amintiti-va ca pumnalele cresc daunele Competentelor dar sabiile NU.

Unde putem creste

Salut , in ghidul de astazi o sa va arat unde putem creste eficient pe metin2ro , dar si altele :

1. De la nivelul 1-25 putem face usor in map 1 :
Este foarte usor sa cresteti la nivel mic , la inceput bati la animale , incepand cu cainii api avansand , luii , ursii , iar de la level 10 sau 15 batem la amazoane unde putem face usor level 25.


2. De la nivelul 25-35 putem creste calm in map 2 (recomand regat red) :
In general se creste la salbatici , dar cum am spus mai sus eu recomand sa fiti din regatul rosu , avand "ruinele". Puteti sa va luati un ninja lurer (arc) care sa adune multi monstrii astfel veti avansa in nivel si mai repede , ceea ce ar trebui sa fie usor.

3. De la nivelul 35-45-50 putem creste la BO (Orci negri, recomand regat blue) :
Aici veti avea nevoie de un cal armat si de un buffer (saman) care o sa aiba desigur forta dragonului , sau binecuvantarea M (master) , puteti creste rapid si intr-o grupa de 2-3 oameni.

4. De la nivelul 50 mergem in V1 (Temnita paianjenilor 1) :
Aici va trebuie neaaparat un cal armat si un buffer (saman) , bineinteles cu Forta Dragonului sau Binecuvantarea M5- M10 , vom creste la sfarsit la "gheare" pana la nivelul 60.

5. De la nivelul 60-80 mergem in V2 (Temnita paianjenilor 2) :
In V2 ne trebuiesc niste "Bilete" care se pot achizitiona din item-shop cu doar 8 euro 25 de bilete , aici ne trebuie neaaparat un saman Binecuvantare si Forta Dragonului G (G5) , tot la sfarsitul camerelor la "gheare"

6. De la nivelul 80-95 mergem in V3-V4 (Grota exilului) :
Puteti incepe si de la 75 in Grota Exilului , dar eu recomand level 80 , pentru iteme mai bune , aici putem face lejer nivel 95

7. De la nivelul 95-105 mergem in hartile speciale.

Tutorial oferit de Dani , nu uitati sa lasati parere de ghiduri in sectiunea de comentarii , numai bine.